Leveringsvoorwaarden

MyParcel i.c.m. PostNL Pakketdienst:
Uw bestelling is te volgen met een track & trace code. Deze ontvangt u automatisch per mail van MyParcel. Via deze mail kunt u wijzigingen doorvoeren in het afleveradres, de afleverdag of kiezen voor aflevering bij een MyParcel (PostNL) afhaalpunt. 
Mocht u bij aflevering niet thuis zijn dat wordt uw pakket bij een MyParcel (PostNL) afhaalpunt afgeleverd waar u hem zelf moet afhalen.

 
MyParcel kosten binnen Nederland: 
Bestelling onder de 22 kilo:
0-40 euro is €5,95
40-100 euro is €4,25
Vanaf 100 euro is gratis.

Boven de 22 kilo:
0-40 euro is €11,00
40-100 euro is €9,30
Vanaf 100 euro is €6,55

MyParcel kosten België:
Bestelling onder de 22 kilo:
0-40 euro is €8,75
40-100 euro is €7,05
Vanaf 100 euro is €4,55

Boven de 22 kilo:
0-40 euro is €14,00
40-100 euro is €12,30
Vanaf 100 euro is €9,55

Afhalen:
Afhalen kan alleen na betaling en op afspraak door een e-mail te sturen naar: debunnykruidenier@gmail.com

Afhaal adres:
Boskwei 7A
9271 HE De Westereen, Friesland 
Parkeren op de oprit.

Retour:
U heeft 14 dagen bedenktijd bij onze online aankopen. Kosten voor retourzending zijn voor de koper.
Het product moet binnen 14 dagen na het retour aanmelden bij ons terug zijn. Vervolgens krijgt u binnen 14 dagen na ontvangst van het retour uw aankoop bedrag terug gestort op uw rekening. 

Richtlijnen bij retourzending:
Een product mag uit de verpakking gehaald worden, wel moeten labels en etiketten onbeschadigd blijven om recht te hebben op retour.
Indien er schade of gebruikssporen aanwezig zijn kunnen wij een korting op het retourbedrag toepassen van het oorspronkelijke bedrag.


Defecten/garantie:
Bewaar de factuur en wacht niet te lang met de melding. Melden kan via het contact formulier. In vrijwel alle gevallen van garantie zijn wij uw contact persoon.

Schade bij ontvangst:
Wij doen ons best de artikelen goed te verpakken en te verzenden.
Mocht het onverhoopt zo zijn dat u een pakket ontvangt wat al zichtbaar beschadigd is aan de buitenkant maak hier dan eerst foto's van met daarop zichtbaar ook het verzendlabel.
Daarna graag controleren of de bestelde artikelen nog intact zijn.
Eventueel weigeren is toegestaan!
Wij verpakken uw product met zorg en de vervoerder dient dit correct bij u af te leveren.

Mocht er schade zijn aan de geleverde artikelen meldt dit dan direct per mail: debunnykruidenier@gmail.com

Om de schade aan te geven bij de vervoerder moeten wij binnen 3 werkdagen na verzending een claim indienen, dit kan enkel in behandeling genomen worden met de volgende gegevens:

Upload 1 Een foto van de gehele omvang / buitenkant van het pakket waarbij het verzendlabel goed zichtbaar is.
Upload 2 Een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnen verpakking IN het pakket goed zichtbaar zijn.
Upload 3 Een foto van alle typen binnen verpakkingen die u aantreft in het pakket. 
Upload 4 Een foto van de gehele omvang van het artikel.
Upload 5 Een detailfoto (close-up) van de concrete schade aan het artikel.

Wij ontvangen deze dan ook graag zo spoedig mogelijk. Daarnaast zullen wij ons best doen om de beschadigde artikelen te vervangen/repareren.